kckfalmily Ecemguncan doktorların hepsi ilgili ama dogumda iyi insana denk gelmek lazım sanirim cunku kiz arkadasim normal doğum yaptı hic memnun kalmadı ebeler çok kotu davranmış başka bir tanıdığım ise ikiz bebekleri var die sezaryen oldu asiri memnundu🤷♀️ biraz şans işi bence
babybmom20 BurcuGk geçtiğimi yıl sezaryen doğum 1600müş konfor yok ama iyi yapıyorlar dedi doğuran bir kadına sormuştum sıra beklerken bende orda düşünüyorum çünkü
BurcuGk mrw32 Ceyda Sancaklı Usta, yeni başladım. Bir sağlık problemim olduğu için sadece araştırma hastanesinde doğum yapmam önerildi o yüzden benim başka alternatifim yoktu🙏🏼
mrw32 BurcuGk Benimde bu 3.dogumum bende mecburiyetten orda olucam.benim doktorumda Orkun bey.bakalim sağlıkla kavusalim ins evlatlarimiza