2prensesannesiiii Arkadaşlar dudak çevremde güneş lekesi oldu hafif bi karartı bio oili çatlak olmasın diye aldım bu sorunuma da iyi gelir miyüze de kullanılıyor ama bu konuda fayda gören var mı?
bademli_puding 2prensesannesiiii no 12 diye bi yağ vardı o hem çatlağa hemde lekelere iyi geliyodu da gebelikte kullanılır mı bilmiyorum
sevimkelam 2prensesannesiiii Hiç kullanmadım ama yıllardır duyarım faydalı olduğunu önemli olan sabah akşam kullanmak düzenli
Bestemsu tugcee0 38. Haftamdayım sadece bio oil kullandım ve hiç çatlamadım popo ve bacak bölgelerinizi umutmayın ama ben heryerime sürdüm 9. Haftamdan itibaren
2prensesannesiiii bademli_puding anladım bunda da lekelere iyi geliyor diyor ama bunun için kullanıp etkisini gören var mı acaba diye merak ettim🙏🏻
Babykalamar Ben 12. Haftadan beri kullaniyorum hatta bi ara kullanmadim usendin 34 haftadayim hic catlagim olmadi. Bu biraz genetik bence arkadasim ilk gunden beri suruyo heryeri catladi. Ama yinede surmek lazim karin cevresi gogusler buyumeye devam ediyo
2prensesannesiiii Babykalamar evet benim annemde hiç yok 3 çocuk doğurdu inşallah anneme çekmişimdir🙈😬🥲 ama benim demek istediğim dudak çevremde leke oluştu güneş lekesi faydası olur mu oraya kullansam ?
Babykalamar 2prensesannesiiii gunes lekesini acar mi bilmiyorum. Ona daha cok cilt rengini acan kremler oluyor ya oyle bisey kullanmaniz gerek sanki. Hani o koyulugun acilmasi acisindan. Tabi kullanip gunese cikmayin cok daha fazla leke olur. Eczaneye sorsaniz verir aslinda