14+4′teyim ilk trimesterde sadece mide bulantısı çekmiştim üç dört gündür sabahları kusuyorum bir şey yesem de yemesem de, akşamları da yemek yedikten sonra karnım ağrıyor bazen gaz sancısından bazen de sebepsiz. Sizce normal mi doktora gitmeli miyim? Benim gibi olan oldu mu?