Kızlar çalışabilir raporu aldıktan sonra başka branştan ( sağlık ocağı , dahiliye vs) gibi başka bölümden rapor alan varmı. Çünkü kadın doğumdan rapor alırsan doğum izni başlamış oluyo ya başka branştan alınca doğum izni başlamıyor demi kesin bilgisi olsan varmi