Damlablgn 18 haftalık hamileyim bu ara sık sık karnıma hafif bir sancı giriyor elimi karnıma koyduğumda top gibi elime geliyor bi kaç saniye sonra düzeliyor neden olur acaba bilgisi olan varmı?
Ceremayel Damlablgn bende de oluyodu dr saatte 1-2 kere olması normal demişti.Vücut kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyormuş. Magnezyum kullanıyorum iyi geldi bana.Dr a gittiğinde konuş mutlaka.
Ceremayel Damlablgn evet bende çok korkmuştum. Allah korusun bebişlerimizi sağlıkla vaktinde gelsinler 🙏🏻 Bu arada top gibi olduğunda sen pozisyon değiştir.yani ayaktaysan uzan veya otur gibi.
KeriminAnnesi Damlablgn korkma günde 4-5kezden az oluyorsa bir problem yok dinlen kendını yorma aynısı bana oldu çok korkmuştum ama gerek yokmuş 😂😂
Damlablgn KeriminAnnesi bugüne kadar rahattım aslında dönüyordur falan diye düşündüm hep netten bakmaz olsaydım 😀 ordan bakınca bir an korku sardı
Senailhan Bana da oluyor o 23 haftalığım ben de yer değiştiriyor falan diye düşünüyordum doktoruma soracaktım yine de. Şimdi görünce erken doğum belirtisi diye bi korktum ya
Damlablgn Senailhan doktora gidicem paZartesi günü zaten 3 lü taramanın sonuçlarını öğrenmeye bunuda sorucam seni de aydınlatırım😌
Lina Karinda sertlesmeler,Magnezyum eksikliginden olur,Doktora danisin,ama eczanedende alabilirsiniz,eksikligi anne ve bebege kramplara neden olur
zynpsr18 benim cimcime 7-24 sertleşir karnımda okşayınca karnımı sakinleşir o sertlikte gider panik yapmayın ama yine de doktora danışmakta fayda var
Senailhan Damlablgn Tamam canım çok teşekkür ederim ben de haftaya gidicem ama sen benden önce gidecekmişsin
zynpsr18 Damlablgn internetten doktor sitelerine girip bakıyorum ben aklıma takılan bişey olduğunda tabi hepsi doğru çıkmıyor 😂