Herkes doktor heralde burda. Benimde bi arkadaşımın boyu 1.50 civarı doktor sınırdasın demiş. Herkes çatır çatır doğurmuş olabilir ama bilmediğimiz bir risk oluşturuyor ki söylüyolar. En iyisini kendi doktorunuz bilir o yüzden burda yazanlara değil doktorunuza güvenin