4 haftalık gebeyim akşamları erken yatıyorum gün içerisinde uyuyorum sürekli ve çok yavaşladı davranışlarım. Göğüslerim inanılmaz acıyor ve ara ara rahim ağrısı kramp şeklinde birde geceleri bitmek bilmeyen idrar 😏Sizce sağlıklı bir gebelik mi ve tüm bunlar normal mi?