Hastanede nstde sancı cikiyor ama hastanede rahat edemediğim için evdeyim arada siddetleniyor üç gündür sabit sancım var şuan da yine şiddetlendi yani ne demek bu bir türlü anlayamadım hastaneye gitmek lazimmi yoksa evde beklemeliyim napacagimi bilmiyorum