sedefsedef Kızlar öncelikle kilo takıntılı değilim. 34+0 da gittim kilosu 2060 dedi doktor karın çevresi 1 hafta kadar geri dedi ama zayıf demedi. 35+0 da gittim 2267 dedi kilosuna karın çevresi dedim aynı bi sıkıntı yok dedi. Bebeğim haftasına gore çok mu zayıf şuan 35+5 im salı kontrolüm var merak ediyorum bu haftalarda haftada ne kadar alıyordu bebekleriniz.
sinifcianne sedefsedef 35+5 te gitmişim 2800 müş canım kilosu. Boyuda 49 cm. Kiloya cok takılma bence önemli olan sağlıklı gelişmesi kilo olayı genetik oluyor anne baba kilolu doğmuşsa bebekte kilolu doğuyor.
Hacer7 sedefsedef canım benimkinde aynı senin ki gibi 1 hafta geride şuan 34 haftalık kilosu ise 2 ,, sanırsam minimal çocuklarımız olacak ☺️ Sıkıntı etme canım 2 buçuk bile olsa hiç bişey olmaz daha küçük Doğanlar da var
Dilaam sedefsedef bende 35+6 yım bugün gittim 2650 dedi normal dedi 10 gün önce 2.450 idi karın cevresi biraz zayıf dedi sonkine bormal dedi
sedefsedef Teşekkür ederim inş önemli olan sağlıklı olması tabi ama haftasına gore zayıf olunca insan tedirgin oluyor benden beslenemiyor mu diye
Aras Bugün gittim 36+0 2.580 gr Dedi doktor. Baktı bana az geliyor stres yapıyorum dedi ki 3 gün önce 4 kilo bebek doğurttum şuan küvözde bugün 2.100 gr bebek doğurttum canavar gibi görmen lazım Dedi ☺️ İkna oldum kilonun çokta önemli olmadığına tabi ister istemez insanın aklı kalıyor anlıyorum seni sağlıklı olsunda canım inş kiloyuda alır
Bulutalazinannesi Ben bugün kontrole gittim 36+1 deyim 2800 dedi. Ama kafana takma cihazlar yanıltıyor olabilir çünkü bebiş kanala girmiş. Hem sağlıklı olsunlar hem de normal Doğum gibi gözüküyor benim içinde zor olmaz inşallah 🤗
Mervisss Dün 36+1 olarak 3025 dedi.. Ama kıyaslama yapmamak lazım önemli olan sağlıklı olması Doktor en doğrusnu söylüyor zaten
Belissima sedefsedef genetik faktörler belki anne baba minyon bilemeyiz. Normal bence bu haftalarda 2 kg nin üstünde olması kafi
PnRTurK53 sedefsedef 2920 gr da benim tospik çıktı ama dr a göre gelişimi hızlı iri bebek diyor bu hafta gittiğimdede 3200 çıktı ayrıca kıyaslamayın keyfini çıkarın gerçekten anne babanın genetiği gerçeği var dr nuz zayıfsa grekli takviyeyi yapar emin olun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
selimebora Bende 36 haftalığım karnı 2 hafta geri dedi doktor normalde bende çok kafaya takan biri değilim ama kilosu 2400 müş herşey normal dedi doktor ama insan kuruntu yapmadan geçemiyor
Bekleyenler sedefsedef 35+6 da 2300 idi. Zayıf bir bebek dedi. Bugün 36+1 de 2600 çıktı. 1 haftadır her gün muz yedim. Normalde yumurta kuruyemiş hep yedim ama zayıf bebek. Ben de zaten çok kilo almadım. Yani kilo umrumda değil benim de sağlıklı olsun yeter 😊
kasimannesi Merhabalar benimde şuan 36 haftalık ama önden gidiyor 38 haftalık ne olacak bende bilmiyorum şuan kilosu 3200 ayın 5ine kontrolüm var ne olacak nasıl olur bilemiyorum hiç 🤔
Seyma18 sedefsedef bnm 35+6 da 2880 kg du şimdi 36+3 olduk bakalım sizinde sağlığı iyiyse sorun etmeyin son haftalarda güzel kilo alır
Tirtisin-annesi sedefsedef kilosu haftasıyla gayet uyumlu canim. Iri bebek olmayacak sizinkide demekki