sewal-065 22 haftalık gebeyim detaylı ultrasonda doktor plesantada 3-4 tane pıhtı var ama önemli değil dedi ama benim aklıma takıldı korkuyorum sizin bilginiz varmı bu konuda
Gulak sewal-065 bence iyi bi doktora daha görünün derim benim damarlarda odem vardi bile surekli unv hastanesindeydim zaten nasip te olmadi bize pihti bide dio onemsiz dio zaten bebegi besleyende plesanta dikatli olmakta fayda var gelisim geriligi ilerde gosterebilir
Ilahem sewal-065 plasentata kanama nasil ola bilirki zaten.plasenta ile bebeye kan gidiyor.ama pihti kanin az gitme sebebi ola bilir.