bebek_firarda Kızlar hastane ve doktor önerisi yapar mısınız? Bir de hangi hastaneyi veya doktoru neden seçtiniz?
Btlgozde bebek_firarda doktor konularında genelde herkes Farklı bir fikirde oluyor siz kendiniz deneyimleyin derim ama tatlı bir kadın tabi
bebek_firarda Btlgozde ben iki kere gittim. Evet çok tatlı kadın konuşması vs ama ben sormadan çoğu şeyi söylemiyor. Boyunu kilosunu bile sorarsam cevaplıyor sizde de öyle mi
Btlgozde bebek_firarda evet bende o konuda biraz kafama takmıştım ama çok küçük diye yorum yapamıyor vs düşündüm bugün 12 Haftalık oldum ve muayenem vardı ilgiliydi gayet
bebek_firarda Btlgozde ben 32 haftadayım ve öyle olması beni biraz doktor konusunda üzdü o yüzden değiştirmeyi düşünüyorum
Btlgozde bebek_firarda bende birdahaki kontrolüm de başka bir doktor deneyeceğim Eva klinik yasemin hamım düşünüyorum
bebek_firarda Btlgozde erdem hastanesi biraz eski ama oradaki doktor çok tatlı ve ilgiliydi bende ona geri dönmeyi düşünüyorum. Sırf hastane için Medipole geçmiştim ama Erdeme döncem
bebek_firarda Btlgozde ayşe katrancı. Şimdi hastaneye uğradım hem konuşup bilgi almak ve aklımdaki tüm soruları sormak için hemde muayene günü almak için. Asistanı bile çok ilgili. Medipole boşa gitmişim. Sırf hastane iyi diye🙊
Btlgozde bebek_firarda yani içinize nasıl siniyorsa tabii benim söylediğim doktorda erdem Hastanesinde çalışıyordu kendi yerleri açıp gittiler oradan