Minigim38 Kızlar eşimin doğum günü yarın pasta yapmaya fırsatım yok bebeğim bu aralar huzursuz. Sipariş de vermek istemedim farklı tat olsun istiyorum. Şok markette dondurulmuş tiramusu ve limonlu chessekek var hangisi daha lezzetli alan var mı 🤷♀️
Minisanne12 Minigim38 farklı tat olsun diye şok keklerini mi deneyeceksiniz 🤭😄 Yargılamıyorum ama gülmem geldi. Bide canı çeken gelmesin demek garip önceden haber gelmiyor postta ne yazdığı müneccim olamadık hala😄 Limonlu chesskek güzel 🌸
Hayat123456 Minigim38 şok taki limonlu chesskeki bilmem ama a101 de ki frambuazlı olan harika ve taze
Minigim38 Minisanne12 kız ne bileyim pasta pasta sıkıldık eşim normal günde de pasta alır değişik olsun dedım 😁😁
Minigim38 Hayat123456 uygulamasında kalmamış sanırım ya bebeğimi de banyo yaptırdım gidemem ki marketede
Papatyaaa__ Minigim38 bide yiyebilsem tatlı yicemde canım hep ekşi çekiyo geçen eşim çikolatalı aldı yemin ederim yiyemedim 1dilim sadece oda canım çekti diye aldığı gibi götürdü iş arkadaşlarıyla işte çay içtiler tiksindim bildiğin😑😒
Minigim38 Papatyaaa__ bende hamile iken hiç tatlı türü şeyleri ağzıma süremedim hep yeşil zeytin yedim eksi şeyler canım istedi ve sonuç dünyalar tatlısı kızım oldu🥰🥰
berceste5155 Minigim38 şoktan tramisu almıştık tadı ekşiydi kokusu da bir tuhaftı ben hiç beğenmedim ama chesscake i bilemem bir de bimin çikolatalı pastası ve chesscake i çok güzel imkanın varsa onu al
minikmucizemmmmmm Minigim38 ay benimde eşimin doğum günü yarın kızz ben pasta alcam. Markettekilerden bi kez almıştım bozuk çıktıydı tarihi geçmemesine rağmen sonra hiç almadım 🥴