Kubra_260571 Ben 9. Haftada sorduğumda 160 demişti doktor normal mi değil mi bilmiyorum ama 140 ve altı olunca erkek 140 üstü olunca kız diyorlar ondan kaynaklı mı bilemem bizimki daha yeni doktor yüzde 90 kız dedi belki onunla alakalıdır 🙈