Sakaryali54 Karnim cok sert dun geceden beri lavabo skintim yok.agrim falan da yok.bebek de cok hareket etmesede yinede ediyo yani.ama bi tedirgn oldm.var mi boyle olan acaba
Aliceindunyasi Sakaryali54 canım sertleşip geçiyor mu bende de aynı durum vardı nst de ağrı olarak çıktı o ben ağrı olarak hissetmiyorum tabi sadece sertleşme hissediyorum erken doğum riski olabilir dedi ve ilaca başlattı
Heaven1708 Bnde 33. Haftaya yeni girdim bende de başladı canım. Özellikle ayaktayken çok oluyor salı günü doktor kontrolüm var o zaman soracağım.
Sakaryali54 Heaven1708 bebek hareket etmese tedrgn olcam da o da ediyo ama karnm anlamsz sert.ne bilm yeri daraldi galiba
ebrarecem 33 34 haftalıkların hep şikayeti bu sanırım karın taş gibi alt tarafta baskı zor yürüme şikayetleri bnde de başladı hep normal diyorlar doğuma hazırlık süreciymiş
Sakaryali54 ebrarecem 2gundur boyle karnm hep yumusakti brden olunca bnde korktm ama bebek hareket ediyo
Sakaryali54 Aliceindunyasi bebek toplanip duruyo da bu baska karnm sert oluyo bnm normalde yumusakdi dunden beri sert ve bebek yukarda kaburgamn altnda alt tarafda dgl ki dogum baslasn dcem.zaten igne ve fitil kullaniyorm.anlamadm ki
MuratEdaKualay Aliceindunyasi Aynısı bendede oldu nst de ağrı gördü progestan verdi erken doğum olursa küvezde kalır dedi şimdilik normal gibi herşey ama insan panikliyo yinede
Sakaryali54 Poncikk bebek hareket etmese gidicem de o da hareket ediyo. Bi de mide bulantm var ama.kafasini dayadi kaburgama
Aliceindunyasi MuratEdaKualay banada progestan ve adalat verdi ama benim tam olarak geçmedi hala devam ediyor 😞 azaldı sadece
Mavi20 MuratEdaKualay Aliceindunyasi 31+3 teyim benimde oluyor bi kaç gündür gündür şimdi yazılanları okuyunca korktum 😟 iş yaparken çok oluyor sanki patlayacakmışım gibi oluyor 🤷♀️ Cumartesi günü kontrolüm var.