İlk haftalarda benimde kanamam oldu progestan ilaç, iğne kullandım geçti çok şükür kahverengi leke eski kanama olduğu anlamına geliyor pembe veya Kırmızı olursa sıkıntı. Bol bol dinlenin ev işi falan yapmayın. Hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim🙏