Selma067 Ben bu kremi kullanıyorum çıktığından beri banyodan sonra vücudumu nemlendirmek için, şimdi de kullandığım çatlak önleyici krem ve yağların üstüne bir kat sürüyorum çünkü ferahlık veriyor. Lierac, biooil, aynısefa kremi ve kantaron yağı kullanıyorum çatlak önlemek için. Ne sürersem üstüne onu sürüyorum yağın yapışkanlığını alıyor ama tek başına yeterli olmaz bence.