Merhaba 27 haftaya gırcez yarın eşim sabah erkan gıdıyor kalkıyorum ev ısını vs bıtırıp uyuyom tekrar uyku tutmayıncada yatıyorum eşim dogumda zorlanrsın yuru vs dedı de daha erkan dedm kacıncı haftadan yuruyus egzersız baslamam lazım bılgısı olan yazabılırmı