Gkce0402 Ama özel hastaneler sadece doğum için almayabilir canım şöyle 30 haftalıkken gitmen gerekir doktorun seni tanıması yani hamişrliğin nasıl bir süreç izlediğini görmesi gerekir. Bende 30 hastalıktan sonra özele gitmeyi düşünüyorum eğer doğum için tek gidersek, sen bizim hastamız değilsin hangi hastanede kontrollerini yaptıtaysan oraya git deyip gönderiyorlar