berceste5155 Elis-im ilk haftalarda adet ağrısı gibi ağrılar olması normal ama farklı bşr durum olduğunu düşünüyorsanız doktora gidin
serpil1baby Elis-im 7. 8. Haftalarda oluyordu bel ağrımda oluyordu ama hafif oluyor zaten kanama vs. Yoksa korkmayın sonra birden kayboluyor vücut adapte olunca alışıyor.😊
FeyzaBkn Kasık ağrısı ve bel ağrısı olabiliyor zaman zaman aşırı şiddetli bir ağrı ve kanama yoksa sorun olmaz Allahın izniyle
beyazaycicegi Benimde başlarda vardı ara sıra, rahim büyüyor dedi doktor. 12-13 haftalarda ara sıra tekrarlayınca değerlerime baktı magnezyum eksikliğinden. Takviye yazdı zaten 3-4 defa kullanınca düzeldi bir daha da almadım. geçmiş olsun