Ben operasyon oldum çünkü benimki çok derindi ve ikiye neredeyse tamamen bölmüştü rahmi. Doktorum küçük yere yerleşirse bebek bi süre sonra büyüyecek yeri kalmadığından kaybederiz diğer yere yerleşirse olabilir ama bizim için hep bi risk dedi. Normal doğum benim zaten yapma şansım yok başka problemler sebebiyle ama bu durumda yapanla da karşılaşmadım. Siz operasyon geçirdiniz mi?