Yani doktorunuza sorarak kullanın o zaman. Kabızlık ilaçlarının sizin risk durumuna etkisi olur mu bilemem ama Osmolak ve duphalac ihtiyaç durumlarında veriyor doktorlar. Ama ilaç ilaçtır dikkatli olmakta fayda var tabiki. Ben çok nadir kullandım alışkanlık olmasın diye mesela.