Kuzummmmmm Kızlar bugün doktora gittim bebegin hala baş assagi dönmediğini söyledi. Sizin ne zaman dondu. Benim dönmesi için yapabileceğim bişey varmi
Acemimum Canım benimkide yeni döndü yani sıkıntı etme döner inşallah öne doğru eğilince bebek sıkışıp doğum pozisyonu alır diolar ne kadar doğru bilmiyorum ama bizde 34+5 olcaz