Merhaba kızlarcım, 7ay önce düşük yaptım regl normalde 28 güne bir olur ama bu ay 11gün geçikti testte ve kanda hiç birşey yok 😱 dün kahverengi leke geldi, ve sonrasında birkac damla normal regl de olamadm 🥺 sogan kürü denesem ise yarar mi ? Aranızda kullanan varmı ? Sabah aç mı kullanılıyor yardımcı olurmusunz teşekkürler