@Sedack doktoruma bebek planladığımızı söylediğim an iyotlu tuz kullanmaya başlamamı söyledi ve oldukça önemli dedi iyotlu olmasının. Ben de selenyum kullanıyordum bıraktım ama doktor kullanmaya devam edebilirsin demişti. Çok balık yemiyorum omega kullanıyorum fakat hamilelik döneminde doktor normal şekilde beslen kendini asla kısıtlama demişti, ilave olarakta graves hastalarının genellikle hamilelik süreçlerinde değerleri normal seyreder her ay tsh testi ver ona göre hareket ederiz dedi. Hamileliğimin başından beri normal aralıkta değerlerim umarım böyle devam eder. Sizin değerleriniz nasıl ?