Akikos Merhaba sezeryan sonrasi 2.gunumdeyim hala gaita cikisi olmadigindan taburcu olamıyorum.sizlere neler iyi geldi?
gulkrgl Akikos ben de 3 veya 4. Gün falandı sanırım yaptığımda. Bol bol kayısılı meyve suyu içmiştim sıvıyı çok tükettim katiyi olabildiğince az tükettim
as_af Akikos yürümen lazım ve su, kayısı kompostosu wc çıkartır. Karnında rahatsızlık varsa lavman iste
hulyaakgn34- Normal doğum yaptım ama farkedermi bilmiyorum ilaç veriyorlar lavman yapıyorlar yani sizin sezeryanlı ıkınmamanız lazım ilaç vermeleri gerekir
Akikos Teşekkür ederm eevet kayisi hosafi iyi geldi ama 2 gunun sonunda oldu kac bardak ictigimin hesabi yok