Gnl-16 Kızlar merhaba 39+2 günlük hamileyim geçen hafta çatı muayenesi oldum hiç acilmam yok ve henüz bebek kanala girmemiş nst ye girdim hiç sancim da çıkmadı ayın 30una kadar bekleyecegimizi söyledi doktorum salı günü kontrolum var hala açılma olmazsa salı günü sezeryanla bebeği alacağız dedi böyle bir durumla karşılaşan var mı sizce ne yapmalıyım fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim
senanur Gnl-16 bence de bekle bebişin kilosu fazla değilse. benim parmak ucu kadar açıklığım bardı bebeğim de kiloluydu suniyle normal uaptım çok şükür 40+2 de
HavvaK Eğer nst de bi sıkıntı yoksa ve suyuda azalmadıysa girme sezeryana. Yani belki 41 belki 42 de olcak. Sen güne ondan fazla hurma ye ve egzersiz yap. Nacizane fikrim☺️
Gnl-16 HavvaK teşekür ederim 😊valla iyice aklım karıştı bebeğin de kendiliğinden gelmeye niyetim yok sanki bende sabırsızlanıyorum bazen diyorum gireyim sezeryana kavusayim bir an önce bebeğime 😊