Mhrbn44_ Kanarya_4921 gebe okulunda ebe su gelmesi veya kanama şikayetiniz olursa hemen hastaneye gelin dedi bence bi an once git bekleme evde
Kanarya_4921 Nris nişan doğumdan günler önce de gelebilirmis ama suya takıldım suyumda geldi sancım gelip gidiyor
Tugcelb Kanarya_4921 nişan gelsede doktor sancıyı bekliyor ama suyunun gelmesi önemli olan. Bence duş alıp hazırlanıp gidebilirsin hastaneye çokta geçe bırakma su gelmesi en önemli olanı
Tugba_23 Sancılarını takip et 5dakikada 1 e düşerse git , hastane yakınsa gitme bana 1 saat uzaklıktaydı ben bile 5dakikaya düşünce gitmiştim ama benim suyum gelmemişti sancım yoğundu ,hastanede biraz zorluyorlar malesef
ilkanneyim06 Su nasıl geliyor çok fazla mı böyle idrar gibi mi çok merak ediyorum benim bazen akıntım oluyo su gibi böyle eyvah diyorum yoksa su böyle bişey mi
HavvaK ilkanneyim06 su bi anda bacaklarınızdan akıyor asla tutamıyorsunuz. Bütün kıyafetleriniz ve yer ıslanır
Bengum ilkanneyim06 suyun gelmesi bardaktan boşalırcasına bir şey insan idrar mı su mu geldi anlayabiliyor dediğiniz akıntı ise gebelik akıntısı önemli bir şey değil
Nris İşte su gelmesi zaten sancıyı destekleyecek e nişan da gelmiş 2 olay birden bebek nefessiz felan kalır riske atmaya değmez