Boylu0104 Selam kızlar 34. Haftadayım biraz yürüdüğümde bebek asagıya baskı yapıyor sanki cıkacakmıs gibi yürümekte zorlanıyorum çok çok aşağıda hissediyorum sizce neden doktora gitmelimiyim sizce ?
ebrarecem Boylu0104 benimde öyle sabahtan beri karnımda taş gibi bikaç kişiye sordum bebek kanala inmiştir dediler ama rahat hissetmiyorum 🤷🏻♀️
Tosbik Boylu0104 evet oyle oluyor bir süre sonra otururken bile oluyor o baskı. Bana doktorum normal oldugunu soyledi. Telaş yapmiyorum hiç
Boylu0104 ebrarecem evet bende yürüdüğümde sanki çıkacakmıs gibi bastırıyor gibi hissediyorum daha kontrolumede var
ebrarecem Su sancı bel ağrısı olsa gitcem hastaneye bu kadarcık şeyden gidilir mi anlam veremiyorum birileri cevap versede iyice rahatlasak 😇
eren0607 EceAydn benim de oyle 32 bitmek uzere surekli baski hissedyrm ve karnim baya asagida biraz yurusem ve egilip kalksam rahatsiz ediyor saglikla vaktinde kucagimiza alalim insallah