burcuozcann Merhaba hanimlar 33 haftalık olduk tam bugün.yaklasik 2 3 haftadır bazı gecelerde çok kötü kaşınıyorum tüm vücudum neredeyse. Doktora gittim kolestaz testi vs yaptı ama çıkmadı bir şey bu durumu yaşayan oldu mu nasıl bir çözüm buldunuz ?
piiremsesinannesiii burcuozcann tüm vücudumu eşime kaşıtmakta çözüm buldum her gece bastıra bastıra kaşıyordu beş dk sonra kesiliyordu kaşınmam ama benim geçti çok şükür hamileliğimin ilk aylarında olmuştu kaşıntım
burcuozcann Merveclnk 2 farklı kadın doğum uzmanına gittim dediğim gibi kolestaz değil dediler istersen dermatolojiye görün dedi ikiside ona görünücem büyük ihtimalle. Teşekkür ederim
Merveclnk burcuozcann rica ederim ben gebelik alerjisi oldum bu karın catlagindan sonra kasintidan oldum her yerime dağıldı dokuntuler kabus gibiydi öyle tarz bisey sandım da dicektm hiç beklemeyin direk gidin başta yakaladiysaniz çok zor bir durum bir an önce çözüme kavuşur umarım.
burcuozcann Dmrsld olabilir belki 3 haftadır ara ara oluyordu ama şimdi daha fazla ilkokulda öğretmenim çocuklardan geçme ihtimali de yüksek tabi