Ak55 BFerayeY bende üçüncü ayındayım kullanıyorum sürekli bitkisel bilmem ne değişik yöntemler de güzel çıkarmıyor ne yapsak bilemedim
Eymenikoo Kendisini çok severim kokusuda hiç rahatsız etmez ama bu dönemde çok fazla kullanmadım.Sadece tuvalet temizliğinde o da fazla solumadan..Ona bakarsak şampuanların ve duş jellerinin içinde de kimyasal var..O zaman hiç yıkanmayalım olur mu ki 🙄
Nslhnfdn BFerayeY Cocuk icin ilerde alerjik reaksiyonlar olusturabiliyormus. Parfum bile kullanmayin diyorlar
Ecrinimleyla BFerayeY valla ben 30 haftalığım en başından beri kullanıyorum hem de her gün kullanmadan yapamıyorum