Englishteacher behrem sus sus aman boşver😂🤫 biz hanımlara indirim haberi veriyoruz onlar amaaaaağn ne gerek var diye tartışıyorlar🤦🏻♀️ Alma kardeş almak isteyen faydalansın 😒
Esracim Englishteacher ben 70 liraya aldım sonra iade ettim. Çünkü bizde çöp hergun atılıyor bazen iki defa eşim gerek yok sen bilirsin dedi sonra iade ettim
Englishteacher Esracim bizim de öyle günde bikaç kez çöp çıkarıyoruz ama görevlimiz alana kadar apartman içinde bekliyor kokusu yayılsın istemedik açıkçası.
blackberry118 Ay bende aldim şimdi hemde 1400kusur adet çöp posetini de ekledim. Tamam artik internetten bisey almiycam diyorum yine ya lazim olursa diye indirime giren bi ürün aliyorum🤪 Sonra aa kargo bedava olsun bir ürün daha ekliyim derken kredi kartı doluyor. Bu doğum izni bana yaramadi😂🤦
AysenurBs Kızlar kararsız kaldım sizce kullanışlı mı? O kadar çok şey alınıyor ki artık hangisi lazım hangisi gereksiz bilmiyorum. Kullananlar memnun mu ?
Englishteacher AysenurBs yukarıda kullananların yorumları var canım onlara bakabilirsin. E bebek sitesinde de yorumlar var ordan da bakabilirsin. Kullanmayanlar gereksiz görüyor ama kullananların hepsi keşke daha önce alsaydım diyor 🤷🏻♀️
Bskrt Englishteacher çokk teşekkür ederm haber verdiğiniz için 😊😊 geçen hafta alacaktım kartımda sorun çıktı😅 iyi ki alamamışım süper oldu Bu arada avent emzikler de indirimde