Elf21 Bende burdayım canım, Anadolu Hastanesi Tevfik Hacıhamdioğlu diyorum başka da bir şey demiyorum. Pişman olmazsın. (Maddiyat önemli değilse tabi)
13 gün önce sezaryen doğum yaptım. Baştan beri Tevfik Bey’in takibindeydim. Çok ilgili, alanında gayet bilgili ve başarılı, hiçbir sorunu cevapsız bırakmaz. Sohbeti çok hoş bir doktor 😊