Kanarya_4921 Esracen benim bebek 38+2 ken daha Kanalda deil zaten dedi ama şuan 38+5iz 4saatir düzenli sancım var büyük bir ihtimalle kanala girdi sancım gelip gidiyor
kahvekokusu_ Bebek kanala girince midede rahatlama oluyor mu ? Bana karnın düşmüş doğum yakın diyolar 22 gün var . Karın düşmesi kanala girince mi oluyo ?
Esracen kahvekokusu_ hiç bilmiyorum ki benimde ilk gebeliğim karnımın düşüp düşmediğinide pek anlamıyorum ama bebek kanalda dedi doktor acaba kanala girdikten ne kadar süre sonra doğum oluyo