Fatoliiii merhabalar. ankarada ortadoğu hastanesinr muayene gittim 6 haftalığız daha yeniyiz şuanda enfeksiyon var diye doktor bana antibiyotik yerine " urinonvef " diye bi meyvekapsülü hapı yazdı. daha öncr kullanan var mı acaba? neden bunu verdi anlamadım ilk defa duyuyorum ilacın adını çünkü..
senanur Fatoliiii canım ben de hamileliğimin ilk haftalarında yaşadım bunu idrarımı yaparken ağlıyodum hiç bir ilacın faydasını görmedim bol su içtim bi kaç güne geçti ancak su içmek iyi gelmişti
Fatoliiii idrar yaparken bi acı hissetmiyorum ama test soncunda yüksek çıkmış. benim tedirginliğim ilacı hiç duymamam korktum açıkcası.. suyu da bol bol içmeye gayret gösteriyorum :) birde kasık ağrısı normal mi acaba?