zgeYcetrk Kızlar biz 23+1 oğluşumla sizce hediyelik yaptırmak için etken mi bildiğiniz uygun Magnet yapan sayfalar var mı ?
Berfin002 zgeYcetrk ben 33 haftalığım sabredemiyorum ama doğum tariini yazdıracağım için mecbur doğumu bekliyorum
Htc123 zgeYcetrk https://instagram.com/kiraz_bebek_nikah_sekeri?utm_source=ig_profile_share&igshid=1xgpgy747wtof bu sayfa ya bakabilirsiniz eğer isterseniz ben Konya’da olduğum İçin gidip kendim yaptırdım ama internetten sipariş alıyorlar isterseniz yaptırdığım hediyeliği de atabilirim
zgeYcetrk Berfin002 sağsalim kucağına al inşallah bebişini çok az kalmış senin ☺️☺️ Doğru insan sabredemiyor biran önce hepsi olsun istiyor 😍
Serapyazici Ben ilk gebeligimde 3 aylikken cinsiyet belli olur olmaz mevlut suslerini kendim yapmistim 😂😂 mevlute kadar dolapta duru verdiler ha birdeevlut kiyafetini bile ozamandan hazrlamistim ama simdi biraz rahatim ikinci gebeligim ilkler cok stresli oluyor onumu yapsam bunumu yapsam herseyi yapasi geliyor insanin 😗