deletedmom11 Gamzeobt rahaat rahat msjLara yanıt weriyon doğm değil sakin oL 😂 doğm oLsa duramazsın sancı girdimi sapLandımı oLdgn yere çakılıyon 🙈
Yazelimm deletedmom11 bana da yolla 🤣😂 zevkle okuyorum yorumlarıni fenomen oldun 🤣😂 mzyynclkyrtts inst😎
Ahmetasafmomms Gamzeobt valla ben 32 yim bendede aynısı oluyo sol tarafıma kaşığıma sancı giriyo ama baya acıyo