Gamzeobt korktuğundan daha da normaL faZla hissedişin başta bi sakinleş bi bardak su aL otur bi koltuğa ayaklarınıda uzat sonra da sancını takip et nerelerine giriyo we ne kdr süre duruyo doğuma az kalmış olabilir sancı eğer bebeğin kanala giriş sancısıysa kısa zamanda suyun gelir suyun gelirse sakın teLaş etme su gelir gelmez bebek lööp diye çıkmıyo canm benm suyun geldğnde sakin oL eşyaLarı ı hazırla çamaşırını we üstünü değiş ne kadar hareket edersen we sakinsen o kdr bebek içerde gerikmez su geldikden bi saat sonrada hastaneye gidersin acelesi yok yani diyorum ya herkes su gelir gelmez bebek düşecek içerden sanar halbuki yola yeni çıkıyo bebek o yüzden teLaş etme hatta suyun geLmese biLe sancın artarsa bi duş aL beLine tut suyu kasıkLara çok tutma ıLık oLsun eğer baktın haLa dewam ediyosa hastaneye git beLki su patLamadan da açıLma başLayabiLiyo