Cans50 Kızlar merhaba.23+5 haftalığım 2 gündür geçmeyen bir bel ve kasık ağrım var.Dr randevum da haftaya.Sizce normal mi ?Yaşayan var mı bu durumu?Adet ağrısı gibi.