EbruSamet bana bekarken oldu meğer prolaktinim yükselmiş. Eyvah dedim göğsümde kitle çıktı şişlik var sarımtırak bişe geliyor eyy dedim iltihap akıyor. 😁 Doktora gittim meğerse o şişlik göğüsteki süt kanalında genişleme olduğu içinmiş göğsümden gelende sütmüş😁 ve çok faydalıymış o sarı ilk gelen süt. Gebe okulundaki ebe eğer o sütü ilk zaman içiremezsenin öutlaka biriktirin sonra çay kaşığıyla bebeğe verin demişti.