Ağustos ayında düşük yapmıştım ama doktora gitmedim evde kendi kendine bi düşük oldu iki tane büyük parça gelmişti çok kanamam oldu. Geçen sene Mayıs da tekrar hamile olduğumu öğrendim kese daha yeni oluşuyor demişlerdi acilden baktirmistim. İçerde parça kaldıysa aynı parçayla tekrar aynı DNA üzerinden mi hamile kaldım yoksa şu an birlikte olduğum insandan mı yardım eder misiniz. Yani aradan 8 ay geçmiş oluyor düşükten 8 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim ama kafam çok karıştı şimdi ki DNA üzerinden mi yoksa bi önce ki erkek arkadaşımın DNA sı üzerinden mi tekrar hamile kaldım bilemiyorum