Gozdeeulu Kızlar 5+3 günlük hamileyim 1 haftadır kahverengi leke geldi doktora gittim iğne ve progestan verdi hapı mı hiç aksatmadan kullanıyorum iğneyiğneyide yaptırdım. Ama 1 haftadır lekelerim kesilmedi hala geliyor. Böyle olan var miydi
Ervaaa Gozdeeulu benim ilk aylarım da kanamam.oldu iş felan sakın yapma iyice dinlen ayaklarını yüksek tut ve doktoruna danış belki hapı sabah aksam al der
Gozdeeulu MYSR kanama alanı henüz gözükmedi canım doktor daha büyük gebeliklerde gözükür henüz seninki küçük dedi
CansuCaTurkmen Benim 6.haftamda olmuştu canım kanamam lekelenme içerdeki kanama alanı geçene kadar ufak ufak devam eder. Benim 3 hafta sonra bitmişti. Bende progestan kullandım tedbir için 4.aya kadar. Kanama zamanıda pruloton iğne vurulmuştum. Dinlenmeye çalış ağırlık kaldırma ayağının altına 2 yastık koy uzandığın zaman biz öyle atlatmıştık.
Gozdeeulu CansuCaTurkmen aynen dinleniyorum bol bol su içiyorum ama lekeyi her gördüğümde endişeye kapılıyorum
Gozdeeulu Ervaaa iş falan zaten kestim canım hiç yapmıyorum bol bol dinleniyorum ilacımı sabah akşam kullanıyorum
CansuCaTurkmen Gozdeeulu normal canım anlayabiliyorum seni bende aynı şekildeydim. Hatta iki kere de bayılma yaşadım lekelenme zamanı bol su bol dinlenme birde elinden geldiğince dua et bebeğinle konuş küçük filan diye düşünme içini dök Rabbim herşeyi yoluna koyar 🤲🏻😚
songul123 Gozdeeulu bende 4+6 haftalık hamileyim 6 gündür benimkide durmuyor progestan kullanıyorum rabbim hayırlısını versin inşallah bol bol dinlen canim
Betulpehlivan Gozdeeulu Düşük ihtimali olanlar eşleri ile beraber 99“EL MÜBDİ CELLE CELÂLÜHÛ” zikrine devam ederlerse maksatlarına erişiler. İnşallah hepimize şifa olur bir arkadas posta bunu yazmış sizede şifa olsn insallah🙏🙏🙏