2022bebeki Zeyzey1- 32 den sonraya birakmamali tek bildiğim bu😵💫 İnsan ağırlaşıyor gerçekten bir hafta sürüyor bir de en az yika kurut ütüle derken
Hilal3425 Zeyzey1- 30. Haftada bitirmiştim ben çünkü o haftadan sonra ne zaman geleceği hiç belli olmaz ve ağırlaşmaya başlıyorsun iyiki erken yapıp bitirdim dedim 38 im şuan çok zorlanırdım hele onları ütülemek minicik minicik öyle zor ki
Melekg Oğlumu 35 de hazır etmiştim ama bu hamileliğim zor geçiyor ağrılarım çok 25.haftama gircem yıkadım kuruttum hurçlara koydum odası gelince ütüleyip yerleştircem git gide daha zorlanıyorum
ikibaloglanannesi Oo hemen başlamalısın. 30’lara gelince ağırlaşıyorsun🌺. Ben 28’de yıkadım ütüledim yerleştirdim 29’da hastane çantamı hazırlamıştım. Baya yorulmuştum. Şu an 35 olucaz iyiki 28-29 arası yapmışım diyorum. Şu an kolumu kaldıracak dermanım yok🤭.
Btlklnc Zeyzey1- 28 haftalıgız bizde 30 da yapmaya baslıcam canım evdeym zaten yavas yavas ugrasırım anca hazırlarım zaten
Beybeybi Zeyzey1- ben simdi 32 oldum ama ben 35 i bekliyorum hem fazla beklememis olur dolabta hem sonra gunler gecmiyor git gel o kiyafetlere bak zor oluyor
Beyza038 Zeyzey1- ben 29 da basladim 30+1 oldum hala bitiremedim özellikle bel ağrısından duramıyorum biran önce bitirsem diyorum iyiki de daha fazla beklememişim.
3babyannesy Zeyzey1- 29da yıkadım utuledim, 33teyz cantamida hazır ettm dün, artk ztn canım hcbse yapmk istemyr Agirlastm
Anneadayi23 3babyannesy ben biraz biraz bütün aylardan aldım. Siz hangi ayları yıkayıp ütülediniz? Hepsini yıkayım karışsın istemiyorum
Deniz21_ Zeyzey1- 26..27 falan yıkayıp utuledim 32 de çantayı hazırladım şuan 35 im insan agirlastikca birşey yapasi gelmiyor Inan