Bensu9 Bebişim bugün 10 aylık oldu buraları bırakamadım hala dün gibi aklımda doğumu. Çok rahat normal doğumum olmuştu biz kadınlar güçlüyüz başarırız korkmayın anneler dualarım sizlerle 😘😘🌸
SemaEmre05 Bensu9 benimde bebeğim yarın 10 aylık olcak zaman su misali hala gözümün önünde ilk gün ki gibi herşey rabbim evlatlarımızı korusun esirgesin inşallah bütün hamile annelere de sağlıklı doğumlar nasip etsin 🌸❤️
TTtutku Bensu9 korksakta korkmasakta her halükarda doğırcaz o yüzden stres yapmak yerine sakın kalıp hazırlık yapıp bol dua etme taraftarıyım çevremde de bana olumsuz hikaye anlatanlara sert tepki koyuyorım ama olumlu konuşanlara hep açığım ❤
Bensu9 TTtutku olumsuzları duymayın zaten bende çatı muayenesinde korkmustum dinleyip hiçte öyle değilmiş ve herkesin acı eşiği farklı. Doğumumda çok rahat olmuştu çok şükür