Aras_Beyin_Annesi27 26+5 günlüğüm bir kaç gündür bacak sızlamasından rahat hareket edemiyorum bacaklarım ağrıyor mu sızlıyor mu anlayamıyorum sürekli ayaklarımı sallıyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı? Ne yapmam lazım inanın dayanamıyorum 😔
Ecea18 Aras_Beyin_Annesi27 magnezyum ve demir ilaçlarınızı düzenli için ayaklarınızın altına biraz yastık koyun bende 33+3 deyim hala devam ediyor geceleri agrıyor en çok hatta uykumdan kramplara uyanıyorum
Shedaay Aras_Beyin_Annesi27 magnezyum eksikliğinden oluyor canım genelde benimde oldu doktorum hergün düzenli magnezyumu kullanmamı ve kalsiyum almamı söyledi hergün bir bardak sade süt 1 kase yoğurt önerdi
Aras_Beyin_Annesi27 Buseufuk1531 magnezyum eksikliğinden mi oluyor içiyorum ama düzenli kullanmıyorum.
Aras_Beyin_Annesi27 Ecea18 çok fazla sızlıyor bir süre sonra uyuşuyor bu sefer daha fazla ağrımaya başlıyor.
Aras_Beyin_Annesi27 Shedaay deneyeyim çok teşekkür🙏💕 hafta içi doktor randevum da var soracağım ama şuan için geçirecek bir şey var mı diye öğrenmek istedim dayanamıyorum artık sızıya
Aras_Beyin_Annesi27 Buseufuk1531 doktor da ilgili diye gittim hiç bir şey demeden ilaç yazmadan gönderiyor neredeyse muayene bile etmeyecek ilk hamileliğimi öğrendiğimde ki doktor magnezyum kullanmalısın diyip yazmıştı
gencannis Aras_Beyin_Annesi27 huzursuz bacak sendromu maalesef ilk gebeliğimde son aylara doğru başlamıştı gece uyutmuyordu ağlıyordum çoğu zaman şimdi ise 9 haftalığım başladı bu kez çok erken başladı dr söyledim artarsa magnezyum takviyesine başlayacağız dedi 🥺