kardelen_07 iclaaall13 bende taşikardi var ve sebebini bilemiyoruz hala her doktor holter cihazı takılması lazım dedi sebebini belirlemek için ama bir türlü taktiramadim yıllardır çekiyorum ve nabzın aşırı yükseliyor en az 180 lere çıkıyor ve nasıl ayakta durduğuma sasiriyorlar
Gizem_0693 iclaaall13 bende kalp çarpıntısı var kardiyolojiye göründüm ultrason ile baktılar Bi sıkıntı yok gebeliğe bağlı çarpıntı var sadece dedi
Kubrakck2222 iclaaall13 ben 30. Haftamdayım, yaklaşık 3 haftadır falan daha yoğun hissediyorum bazen çarpıntım çok oluyor bir dahaki kontrolümde soracağım doktora gebeliğe bağlı mı diye. Özellikle sol tarafıma yattığımda daha çok hissediyorum😞
qwer890- iclaaall13 Evet nabzım 116 larda çıkıyor. Çünkü kalp hem bebek için hem sizin için atıyor. Çarpıntıyı hissediyorsun.
iclaaall13 Çok geçmiş olsun inşallah düzelir, bu aralar hissediyorum önceden bu kadar değildi acaba gebelikte vücuttaki değişimlerden dolayımı diye sorayım dedim
qwer890- Kubrakck2222 Gebeliğe bağlı. Doktorlar normal diyor. Ben başından beri çarpıntı yaşıyorum. Doktorum kalp iki kişi için atıyor diyor.