ilkimiz 11.haftamda bebege giden damarlarda dırenc gözüküyor demıstı doktorum beslenmesınde sıkıntı çıkarılır ılerleyen haftalarda tansıyon yukselebılır demıstı ve önlem amaçlı aspırın (ecopırın) vermıstı 38 deyım hala kullanıyorum bı skntı çıkmadı cok şükür. Daha önce farkedılmedı mi acaba