beyazaycicegi birinci derece akrabadan başka erkek de ver kucağıma alayım demez gibime geliyor ya, ben daha hiç bi erkeğin kucağında kızından, oğlundan, torunundan kardeşinden başka bebek tutan erkek görmedim yani. Niye tutsun ki? Ha biraz büyüdükten sonra eşimin kardeşi oynamak ister, ondan da kıskanırsam heralde psikoloğa giderim 😅