Taylin58 bende de öyle canım bir buçuk ay önce filan fark edildi bidaha ultrasona gel demişti gitmedim 2 Cem’in üstünde genişleme varsa katater takıyoruz böbreği rahatlatmak icin demişti onu da isteyeceğimi sanmıyorum bazen ağrım oluyor ama idare ediyorum sağ tarafına yatma ağrın daha çok olur genişlemeye daha çok sebeb verir demişti