14+2 Göğüslerde hassasiyet ağrı yaşayan var mı kızlar
[silindi] oluyo kuzum genelde bende de çok oldu 26 dayım hala oluyo bazen
[silindi] ben canım afedersin uçları o kadar sızlıyor ki🥺13 haftadayım
[silindi] 5. Haftadayım sütyeni bire bıraktım o derece 😅😅😂 ilk oğlumda bu kdr olmamişti
Pemberuya benımde bgn 15haftalık olduk uclari dedigin gibi sndiden lansinoh sürüyorum