YagizAsyaMom Benay anam biz 3.500 çıkartalım diye çırpınıyoruz oradaki hatunlar 5 kilo ne cevvaller 🤣 bizim doktor 1 hafta önde gidiyor diye surat asıyo 😨 şimdi 2 hafta önde gidiyor adamın suratını hiç düşünemiyorum 🤧
Aycelf2 Esratayes ben sabah 9larda gayet gzel kahvaltimk ettim doktora gttm bni oglen 2de sezeryana aldi ne lavman yalti nde baska bse yani gayet tok gttm doguma
Kagan_pasa2 Unzile35 hic bişey yapmadilar bana sanirim o zaman olacak alsam uzeri olmasi sorun olur mu bilmem